2017年11月19日 星期日

為什麼要跑步?咁悶

點解我要去跑步? 一直以來我工作充滿壓力,作為前缐工作人員追數是最基本的要求。 三年前我一直失眠,睡眠不足,精神衰弱,胃痛,生蛇,最嚴重一次喉嚨生了雞蛋🥚的東西 ;幸好做了手術保住自己條命。所以,我見最多是我附近的家庭醫生,他時常答我「都冇事?係不係心理作用?」之後我又看過三個月精神科,食藥加傾計真係貴(1000元一次3 hours ; 一個月2-3 次)太貴了,始終要解決失眠問題⋯⋯所以又轉看中醫加上按摩💆🏻‍♂️...用了好多錢....不能醫好...唉... 記得外科醫師問我:他真係好好人,他幫我照過胃鏡,仍然找不出為何長期胃痛,要我好好想根本問題。胃痛令我睡不好已經聯上關係。 另一個精神科醫生叫我,好好學習同自己相處,重整自己感覺,有系統编寫出來,太不明白自己。 最後一切一切問題回到我的家庭醫生上,其實最平收費醫生最䀡地,原來我有高膽固醇(爆煲) 食💊一定要,醫生建議我要做運動。 我就選擇去跑步🏃🏻,那刻穿了波鞋跑了一陣公園,沿著海邊,又累又悶(3 km),跑了一陣停了,自己係一個怕悶的人,打波好玩好多...之後肯定不能再跑了⋯⋯跑步太容易了,沒有什麼挑戰性...所以停下跑下,一個月沒有一次跑步, 之後公司要求參加跑步比賽其實係要陪跑,2005 年參加過渣馬10 km ;時間不記得了:1 hour 15 mins 大約,之後不會再參加,那時,管理層叫我參加,我當然去,之後2015 年參加unicef 5 km; 好有跑步感覺,不太慢,感到有認同,那時跑出: 5 km ; 31 mins 54 Sec ; 換言之普通成績 之後有參加過一個10km Run 科學園2016 Geographic Run , 我跑成績 1 hour 3 mins 完成,算滿意了, 有一個管理層人員說「跑得好輕鬆,可以參加半馬了」其他同事跑到半死了,那時2016 年我已經決定跑步為自己興趣了。開始學習跑步,認識跑友,看書,重要係參加跑步班了..... 結果,透過跑步我身體毛病已有改善「胃痛沒有了,睡眠大大改善....,2016 年到現在,我未告一天病假,事實是沒有大病,普通感冒都沒有了,亦未去到不肯上班,估不到跑步能醫百病,一個相當低成本而高効益的運動。 再者,亦是一個同自己相處的時光過程...一個長跑令自己會好好停下來,靜一靜,想一想自己的感覺,當然亦知道身體有不同信號。 補充一句:現在工作壓力比起頭三年更加大,若不是跑步,我真受不了。

4 則留言:

  1. 香港人生活壓力真係很大,做運動真係可以減壓㗎,加油!
    我今天買了對新跑鞋,有機會的話下次同你一齊跑,不過我係初級組跑一至二km已經 . . .

    回覆刪除
  2. 加油,跑步真係令人可以放下一切,倒空腦袋,暫時令自己沉澱⋯⋯

    回覆刪除

大帽山之美20 KM 和 253 km 顛傻跑

上個月跑了20km 大帽山,因病加上天氣冷,最後去到山頂抽筋,堅持完成✅。 令一個上星期六參加了253km  跑步活動,我只是完成30km ✅; 已經累了