2017年11月27日 星期一

跑步姿勢

跑步姿勢真好難改,如果刻意去改,我怕容易受傷,理論跑法接受到,當然係好,重點是要找一個Running coach ,如果沒有人提醒,自己不會知道的,Running coach 通常在跑班會提出個人和針對性意見⋯⋯我就要記住「擺手」,左手太懶不肯攞手,「提腿」亦是我毛病,仲有係控制步速,這是我仍然不能掌握得好好的。他們最關心不是跑得多快,而係有冇受傷或是不舒服,他們好想大家休息一下,不能跑太多和勉強自己。有一點值得留意,我眼見我認識跑步教練,他們一到比賽就全力以赴,PB personal best 係最想。我記得有一個coach 同我說”你都可以的?” sub 50 就出現我腦中了 。10 km ;我可以50 mins 內完成 ;用5分pace 內跑完,會不會爆死左🤣

沒有留言:

張貼留言

大帽山之美20 KM 和 253 km 顛傻跑

上個月跑了20km 大帽山,因病加上天氣冷,最後去到山頂抽筋,堅持完成✅。 令一個上星期六參加了253km  跑步活動,我只是完成30km ✅; 已經累了